29 January 2009

Shopping??

wooohooo shopping??
hahaha shopping tatkala masyarakat Cina masih heboh beraya..
xbes arr shopping time sebok2x raya ni..
byk barang yg xbes2x..xberkenan di jiwa kalbu ku..
ceeewahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

ala ni pun pegi sbb nak carikkan adik shoes..
ari tu kan adik register utk masuk english class..
so class will be start on next week..
tu yg dia gigih nak p carik kasut tu..
cam biasa cerita ku berdasrkan no pic yeee..


Photobucket

  1. Adik n alang heboh test2x kasut..nan ado yg berkenannya..yg berkenan lak tinggal last one..haihh..see xbes kan...byk brg yg xde...
  2. aku dan umi surrender penat..duduk je lah tgk adik pilih2x kasut dia...
  3. pekerja the store yg gigih melayan kami..kami cerewet?? ohh tidak.........
  4. kasut ni kalau x adik nak amik tau..tp ntah napa dia p pilih yg lain lak..last skali kan even dia beli yg lain..kasut tu dia bagi umi..muahahhaha..sbb apa?? sbb bila balik cam xmuat lak kasut tu..so sebagai ganti umi amik kasut adik n adik amik kasut umi yg belum lagi di pakai..hahahahah..hampeh je kan.."nasib baik umi baik hati nak tukar ngan ko dik.."
aku tidak membeli apa2x..WOW!!!
Muhammad Hanif sila percaya!! hahahahha:ascii:
mood::bunny1:
Munirah Abd's Facebook profile