02 January 2009

Entry No Point

Photobucket
hahah no point pnya n3!!
lallala..dis is my room!! hikss
simple room..besar x besar..
kalau 4 anak dara ada dlm bilik ni pun talak hal..
tp diorang bukan slalu pun tido dlm bilik ni..
slalu tido bilik agi satu..
bilik ni hanya utk depa mandi,solat dan change baju..
apa2x pun aku sgt cintakan bilik ini!!!
gambar di ambil setelah seharian buat kemasan dlm bilik..
konon2x tahun baru kan..so harus bilik pun ala-ala baru la..

hahhaa nampak sgt aku xde modal nak di blogkan!!!
xpe n3 ni utk aku review kut2x rindu kat bilik..
hiksss...sila bluweeeeeeeeekkkk*****!!!

mood::mJahat:


Munirah Abd's Facebook profile

4 comments:

  1. ni amek gmbar lpas kmas ke? erm..katak ijo tu.. mcm bisa ku lihat.. huhuhu..

    ReplyDelete
  2. katak ijau??katak pisang le tu,wahahahaha, gambo sebelum kemas takde ke,ekekekeke

    ReplyDelete
  3. omy omy!!!!! i miss my room!!! huhuhu

    ReplyDelete
  4. Hanif: aah lepas kemas

    Fazrin: gambo sblm kemas lupa nak amik..hahahha

    lilred: erk... ;p

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*