02 January 2009

Entry No Point

Photobucket
hahah no point pnya n3!!
lallala..dis is my room!! hikss
simple room..besar x besar..
kalau 4 anak dara ada dlm bilik ni pun talak hal..
tp diorang bukan slalu pun tido dlm bilik ni..
slalu tido bilik agi satu..
bilik ni hanya utk depa mandi,solat dan change baju..
apa2x pun aku sgt cintakan bilik ini!!!
gambar di ambil setelah seharian buat kemasan dlm bilik..
konon2x tahun baru kan..so harus bilik pun ala-ala baru la..

hahhaa nampak sgt aku xde modal nak di blogkan!!!
xpe n3 ni utk aku review kut2x rindu kat bilik..
hiksss...sila bluweeeeeeeeekkkk*****!!!

mood::mJahat:


Munirah Abd's Facebook profile