09 January 2009

Compulsary Leave!!

arghhhhhhhhhhhhh tensi!!!
aku dah agak dah mesti kena compulsory leave utk CNY ni!!!
huargggggggggggg 3 hari lak tu!!!!!
abis AL aku!! ishkkk..aku punya lah nak jimat AL ni..
habis 3 ari tanpa tujuan!!!

aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr..aku bukan xsoka cuti!!!!
tp cuti tanpa tujuan aku xsoka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nak wat apa cuti lama-lama ni!!!!!
ada duit sedap gak g melancong!!! da arr baru stat keje..
mana ada duit agi!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

arghhhh ni yg nak meroyan ni!!!:geram3::geram3::geram3::geram3::geram3::geram3:
Fazrin..fazrin!!!! cepat tadah telinga!!!!!!!!!!!!!!!
(Fazrin..skang dia lah mangsa royan aku...!!! hahahhaha)
aku kan dah xnak royan kat Hanif agi!!! hikssss..
tp kekadang terlepas gak..ooooooooopssssssssss


mood::mHantuk:
Munirah Abd's Facebook profile