09 January 2009

Compulsary Leave!!

arghhhhhhhhhhhhh tensi!!!
aku dah agak dah mesti kena compulsory leave utk CNY ni!!!
huargggggggggggg 3 hari lak tu!!!!!
abis AL aku!! ishkkk..aku punya lah nak jimat AL ni..
habis 3 ari tanpa tujuan!!!

aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr..aku bukan xsoka cuti!!!!
tp cuti tanpa tujuan aku xsoka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nak wat apa cuti lama-lama ni!!!!!
ada duit sedap gak g melancong!!! da arr baru stat keje..
mana ada duit agi!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

arghhhh ni yg nak meroyan ni!!!:geram3::geram3::geram3::geram3::geram3::geram3:
Fazrin..fazrin!!!! cepat tadah telinga!!!!!!!!!!!!!!!
(Fazrin..skang dia lah mangsa royan aku...!!! hahahhaha)
aku kan dah xnak royan kat Hanif agi!!! hikssss..
tp kekadang terlepas gak..ooooooooopssssssssss


mood::mHantuk:
Munirah Abd's Facebook profile

7 comments:

  1. heheheh kak mun!!!besh tak keje...byk tak keje...tahi giler dah soh org awal2 amik cuti....lamer giler kene amik...org nak save cuti untuk raya

    ReplyDelete
  2. heheheh kak mun!!!besh tak keje...byk tak keje...tahi giler dah soh org awal2 amik cuti....lamer giler kene amik...org nak save cuti untuk raya

    ReplyDelete
  3. haha! cool down..sempat lagi ape nak buat..

    ReplyDelete
  4. bleh plak pksa cuti ek? ni gra2 feng shui diorg le ni.. sbar ye syg..

    p/s: fazrin, tahniah sbb tpilih sbgai tmpat lpaskn geram yg baru.. hehe..

    ReplyDelete
  5. huh, ngantuknye...cuti2 ni syok tido..
    mengapa aku, owh tidak...tak sanggup aku..
    aku pasing balik kat ko la hanif, sebelum gegendang telinga ku pecah!

    ReplyDelete
  6. putri:apa yg bestnya..cam biasa je lah..cam intern ari tu..buat takaful ngan papa..

    lily: tgh cool down ni kak..hehhe

    hanif:cepat pk tpt menarik utk kita shoot!!

    fazrin:aku nak ko gak utk dgr royan aku..hahhaah

    ReplyDelete
  7. mak aih... 3hari CNY kena paksa coti... mmg tak besh yang... errr... *trus blur nak bg komen*...

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*