04 January 2009

JC Marine

JC Marine ni terletak kat pekan Banting..
hey..Im from Banting k..
ada readers from Banting tak??@soal

JC Marine ni aku rase baru bukak kut kat pekan Banting ni..
sbb ianya terletak kat bangunan baru..
xtau la kut2x sblm ni ada bukak kat tpt lain ke kan??

JC Marine jual barang2x runcit secara borong..
harga2x dlm kedai runcit ni agak berpatutan lah!!!
umi and ayah borong agak byk gak arr barang dapur..
tp total semuanya xsampai pun rm100!!!
umi beli beras,ikan bilis,bawang(segala bagai), dll
byk sgt xigt la..yg aku igt BELACAN!!!
hahaha itu harus igt!!!!

so org2x Banting..kalau nak beli barang runcit beli la kat sini!!
wahhh.aku promote kedai ni..eh Econsave pun murah2x gak!!
hehehe..ayah n umi tak tentu kalau beli barang runcit..
smua tpt diorang beli..asalkan harga berpatutan!!
ini 1st time kami beli brg runcit kat sini..
n so far ayah kata MURAH!!!!


Photobucket


Photobucket
umi pilih2x bawang

Photobucket
ayah pilih2x BELACAN

Photobucket
yeahhh saya dan adik..
cam lama je xtepek pic aku kan..

Photobucket
yeahhh sekali lagi!! wooohooo

mood::mKorek:
Munirah Abd's Facebook profile