13 January 2009

Peter Gade

Photobucket
arrr tu diaaaaa.. dah kuar dahhhh

Photobucket
dato' lee chong wei kelihatan di situ bersama si dia..

Photobucket
salam2x dulu


Photobucket
pertarungan yg sengit

Photobucket
berehat sblm ke rubber set..apakah motif aku tayang body dia ni?? lalalla


Photobucket
tu nampak kamera man berduyun kat tepi Dato' tu..
time ni tunggu final touch Dato' arr..mata penamat utk rubber set..
lawak tgk kamera man ni..sama je aksi mereka..
Dato' ke kanan..depa tuju kamera ke kanan..
Dato' ke kiri..depa tuju kamera ke kiri..hehhee
korunk boleh bayang x ni??@soal

Photobucket
yeahhh masuk final!!!
(Dato' Lee Chong Wei menang final kalahkan Korea)
aku xg masa final atas sbb2x tertentu yg xdpt di elakkan..:vomit:


Photobucket
adakah aku menonton atau buat keje lain?? muahahhahahaha


aku sgt teruja jumpa mamat ni..
walaupun aku xminat sgt ngan badminton
tp aku tau gak arr kewujudan mamat ni!!!
hensem wei!!!! rase cam nak terjun p peluk dia!!!!:love2:


kisah lanjut pasal final g page si pengarang jantung hati i tu ye..

mood::mLove:
Munirah Abd's Facebook profile

1 comment:

  1. aiyak...igtkn org tu tgh kusyuk tgk games, rupanye dia lebey kpd usha peter gade.. tuan tanah xbape sihat lpas balik mlm tu, so xleh la join g finals keesokan harinye..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*