15 January 2009

Puasa Ganti

selesa lepas aku puasa..
wahhhh aku berjaya abiskan puasa di office!!!
kalau puasa Ramadhan aku xkesah sgt tau..
ni puasa di luar bulan Ramadhan..
wahhhh sgt mencabar keimanan aku!!
dah arr Eric yg dok sblh aku dgn lazatnya makan roti!!
aku kat sblh dah telan2x air liur..
pastu dia minum nescafe lak tu!!
lagiiiiiiii aku terliur!!!!
tahannnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!

akhirnya berjaya juga!!!
tu pun aku terpaksa berbuka di office dulu..
sbb ada keje sikit..n aku pk kalau aku balik gak bukan dpt berbuka dkt umah..
mmg comfirm dlm bas!! so aku malas nak berbuka dlm bas..
aku rela stay!! makanya jika berbuka di office..
juadahnya ala kadar sahaja!!!
bila balik harus ku pulun nasi 2 kali tambah!! muahhahaha..
1 hari dah selesai..lagi 14 hari lagi..
bykkan aku kena ganti!!
ni akibat daripada bercoti puasa pada awal bulan dan akhir bulan!!@siul
bercoti mmg sakan kan..hah nak menggantinya!!! hamik ko!!




*sebenarnya aku lupa berapa hari..muahahhaa tp aku igt yg aku kena awal dan akhir!!
tang akhir tu aku hilang ingatan brapa hari..tp sblm blk kg n9 aku lom kena agi..
ah cincai 15 hari..aku tau terlebih..tp xpelah..biar lebih jgn kurang!!

mood::mPening:
Munirah Abd's Facebook profile