15 January 2009

Puasa Ganti

selesa lepas aku puasa..
wahhhh aku berjaya abiskan puasa di office!!!
kalau puasa Ramadhan aku xkesah sgt tau..
ni puasa di luar bulan Ramadhan..
wahhhh sgt mencabar keimanan aku!!
dah arr Eric yg dok sblh aku dgn lazatnya makan roti!!
aku kat sblh dah telan2x air liur..
pastu dia minum nescafe lak tu!!
lagiiiiiiii aku terliur!!!!
tahannnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!

akhirnya berjaya juga!!!
tu pun aku terpaksa berbuka di office dulu..
sbb ada keje sikit..n aku pk kalau aku balik gak bukan dpt berbuka dkt umah..
mmg comfirm dlm bas!! so aku malas nak berbuka dlm bas..
aku rela stay!! makanya jika berbuka di office..
juadahnya ala kadar sahaja!!!
bila balik harus ku pulun nasi 2 kali tambah!! muahhahaha..
1 hari dah selesai..lagi 14 hari lagi..
bykkan aku kena ganti!!
ni akibat daripada bercoti puasa pada awal bulan dan akhir bulan!!@siul
bercoti mmg sakan kan..hah nak menggantinya!!! hamik ko!!




*sebenarnya aku lupa berapa hari..muahahhaa tp aku igt yg aku kena awal dan akhir!!
tang akhir tu aku hilang ingatan brapa hari..tp sblm blk kg n9 aku lom kena agi..
ah cincai 15 hari..aku tau terlebih..tp xpelah..biar lebih jgn kurang!!

mood::mPening:
Munirah Abd's Facebook profile

8 comments:

  1. lemang satu hari saja.. sungguh liatttt untuk menggantinyerrr...

    Go munni..go.. tamatkan 15 hari itu segeraaa!!!

    ReplyDelete
  2. mak ooooiiittt byk nyer kena ganti... x pa2.. pelan2.. u can do it...

    ReplyDelete
  3. tahniah.. 14 hari? dua minggu datang bulannnn tewww.. uhuhu

    ReplyDelete
  4. lemangcute:arghh xtau lah bila leh abis

    amoi:yeaaaaaaaaaahhhhhhhhh

    en_me: eh hello tu bukan serentak 2minggu la..
    1 minggu awal bulan..n beberapa hari utk akhir bulan..ada pahammmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  5. caiyok2 syg.. i know u can do it.. skjap je 15 tu.. tmsuk arini dah tggal 13ari kn??

    ReplyDelete
  6. seb baik kurus keding.... makan banyak pun no hal..heheeh

    ReplyDelete
  7. kurus keding?wakakkakkaa. aku tak faham la, apa yg lum kena, dah kena, adoi tak faham la,wakakakaka

    ReplyDelete
  8. pose tahun lepas ALHAMDULILLAH tak tinggal pose hihih. tapi semayang raya tak pat pegi. sedang-sedang elok abis pose trussssss dia menjelma

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*