06 January 2009

Lunch

1st day keje..
biasa je..sbb aku kan penah intern kat sini!!
(1st day aku poning!!!!!)
mm so lunch utk 1st day...
1st day konon2x meraikan sbb keje la kan..hahahhaha



i je yg aku mampu makan..
hiksss..so ada sesiapa ngidan nak makan roti nan??
sila2x terjah mamak berhampiran...:thumbsup:


xsuka nya aku kena duduk tpt lama!!
xsuka!!!! sbb tpt duduk lama xbebas!!!:pirate:
kali ni keje xleh memain cam intern dulu..
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:frustrated:


mood::mGelak:
Munirah Abd's Facebook profile

8 comments:

  1. erm..dduk tmpat lama? wut do u mean by xbebas?

    ReplyDelete
  2. roti nan takmo, tapi ayam tu mau, la,,,muahahaha, wei aku nak ayam, cepat kasi kat aku

    ReplyDelete
  3. waaaaaa sagat la sedap roti nan ngn ayam tandori,lazatt!!
    ni yg harus cari ni..=0

    ReplyDelete
  4. yang... torai order tosai... tapi tak tau la mamak tmpt mun tuh sdp ke tak?? akk mkn tosai time bekpes... tah hape mamak tuh bubuh buat aku giler tosai... *ahaks*...

    p/s: bdk baru mmg slalu di downgrade yang... hehhe... sbb tuh serba salah nak tuko keje even nyampah sgt ngan org2 situ...opss...

    ReplyDelete
  5. ayam tandoori tuh memang feveret aku..heheheh

    ReplyDelete
  6. buat orang rasa lapoooo jer... hehehe

    ReplyDelete
  7. Hanif:xbebas nak buat aktiviti lain..hahha

    fazrin:ayam dah selamat dlm perut

    nemo:cari jgn xcari

    reena:erkk tosaiii..nnti saya try ye kak

    adenium:febret juga..febret bila lapo aje..hehehe

    warnawarnie:alaaaaaa...sorry laaa..eheheh..meh2x jom p makan meh...

    ReplyDelete
  8. ayam tue mengiurkan.. wah cian dia x bebas sekarang nie... selamat bekerja yer.. rajin2 bekerja hehehe

    www.quefamili.com

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*