01 November 2008

Repair sandal

ari tu aku repair sandal..
nasib baik aku tak buang lagi sandal tu..
hajat hati dah nak buang dah..
pastu nampak ada tukang kasut kat bwh office..
so minta tlg pakcik tu repair kan sandal aku..
cuba teka brapa agaknya upah utk pakcik nie..
lalalalal rm1 sahaja ok!!! murah wooooo...
lebih2x lagi kat kawasan tpt intern aku ni kan..
hahhaha..ala lagipun gam je pun kat tapak tu..
xkan nak mahal2x kut..
kalau mahal "pukul kang pakcik tu" ayat putri..

pakcik tgh letak gam kat sandal..hikss
:thumbsdown:huduh dah sandal aku tu..ater guna dlm opis je..

mood::mMandi:

Munirah Abd's Facebook profile

1 comment:

  1. which sandal yg u repair ni? yg bli dgn i sblm nie ke?

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*