16 November 2008

Apology Accepted


Sorry even there is a glory
Sorry, for making you worry
Sorry, I'm so sorry

Sorry for making you mad
Sorry for everything I said
Sorry, I’m so sorry

Sorry if I disappointed you
Sorry if I hurt you
Sorry, I’m so sorry

Sorry for everything


sweetkan poem ni..@senyumkenyit
yes..ni ada kena mengena ngan n3 ni..
dis is wut i love about CINTA..@cinta
dia pandai buat poem..walaupun ada gak poem yg dia ciplak!!
xkesah la ciplak kan yg penting ikhlas..
byk gak arr poem yg dia buat utk aku..
nnti aku upload poem2x tu eh...

to CINTA APOLOGY ACCEPTED...
hahhaa..simple je nak pujuk aku...
karang poem yg sweet2x..gua dah boleh cair maaa..@rindu

apa sbb aku MEROYAN..
biarlah kami berdua yg tau..
heheh adat la kan..gaduh2x manja gitu..
***bluweeekkkk

poem taken from his blog
picture from mr.google

mood::mLove:
Munirah Abd's Facebook profile

4 comments:

  1. tq 4 accepting my appology..
    love n miss u laling..
    muahhhh.. :-*

    ReplyDelete
  2. kak mun tak baik gado2 nanti cepat tua...kalo dah tua lg tua la nampaknye hihihih

    ReplyDelete
  3. awww jangan gaduh2 ye lailing..ehehe..opss..lailing tu utk encik hanif je ek..hehehe..

    ReplyDelete
  4. biasala tu, adat bercinta, tak gaduh, takde warna warni cinta la,hehe

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*