25 November 2008

Hari Kejadian

Photobucket
memula kasi up gambar 'pengantin' of dat day!!!

apa-apa pun sorry sesgt kat angah..
xbyk gambar aku dpt capture pada hari kejadian..
dgn panas+hujannya arr..
sememangnya aku lemah gile kalau dah kena panas+hujan!!
sapa yg xlemah wei...nak plak org ramai giler..ishkkk..
lagi la aku rase cam...arghh sakit otak..@tensyen
nasib baik dpt tempat duduk..even dpt tpt duduk pun..
kipasnya kejap ada kejap ilek..sabar je la...
pada hari kejadian byk sgt kekurangan pada pihak pengurusan
mmm..aku rase xperlu la kut aku nak state kan dlm blog ni..
biar angah je lah yg blog kan..
sbb kolej dia kan..dia yg lagi berhak..
(tu pun ntah bila angah dpt update blog..dia busy ngajar dak tuition skang!!)
yg pasti angah tersgt TIDAK PUAS HATI!!!!
angah kecewa n terkilan sesgt!!! hurmmm..ada agi angah ngomelkan..
tp tu je la yg state kan dlm blog ni yeee..hehhehe

Photobucket
adik kan spm..
semangat woo adik ni..
demi angah dia pun gagahkan jua g convo angah..

Photobucket
wajah ceria angah selepas keluar dr dewan convo..
yes muka angah nampak ceria..dlm hati dia....hurmmm

Photobucket
seperti yg korunk tau angah agak gedik kan kalau dpn kamera
tp di hari kejadian pose yg angah bg kat aku..
pose gituuuuuuuu je arr..
hurmm..sakit ati betul angah kat pengurusan IIC kut..
plus angah PENAT!!

Photobucket
sama je kan...
oh plus juga..ak yg PENAT n xlarat giler..
tp gagahkan juga..aku harapkan angah bagi pose..
dah dia bg yg tu je kan..so aku pun layan..

Photobucket


next entry mlm dinner k..
hmmm..lagi melepek lah aku...

mood::mHihi:
Munirah Abd's Facebook profile

4 comments:

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...