12 November 2008

Nail Cutter

oh kejadian ini berlaku pada ahad lepas!!
kuku aku pada hari kejadian agak panjang sikit..
so si CINTA ni..bising wooo tgk kuku aku panjang..
CINTA dgn gigihnya mencari nail cutter utk aku potong kuku..
time CINTA tgh gigih nak carik tu..ada arr jumpa yg mahal kan..
so aku pun ckp toksah beli mahal sgt..nnti aku balik umah..aku potong arr!!
tp semangat suh aku potong kuku tu masih tebal woo..
alih2x CINTA jumpa gak nail cutter yg agak comel dan murah..
dan..dan tu gak CINTA suh aku potong kuku!!!
muka kasi tebal..belasah potong kuku!!


geli x aku guna kata ganti nama utk dia CINTA..
hahah geli kan..dulik lerrr..suka hati aku la ye..
sbb aku mmg CINTA ngan CINTA..hahah(ayat apakah??)
(aku pun cam geli je..tp aku suka arr buat perubahan!!)

mood::mDarah:
Munirah Abd's Facebook profile

9 comments:

  1. huhu.. xelok smpan kuku pnjang.. ;P tp nail clipper tu mmg chantek la.. kaler ijo.. n oso cute.. stiasa bwa tau stiap kali kte nk kuar..

    ReplyDelete
  2. alallalalaaaa..
    cinta gtu
    so sweet
    :D

    ReplyDelete
  3. Hehe..siapa laa yg tadah kuku ko kat tingkat bwh tuh kan.. ahaks.

    ReplyDelete
  4. potongla kuku anda sebelum anda dipotongkan..dan dikerat!

    ReplyDelete
  5. wakakkaakkakaa, cam ni pun ade......muahahaha..elokla tu, takde la leh cakar2 org time meroyan..upsssss

    ReplyDelete
  6. whoaaa!!! perhatian seyyy cinta Mun tuh kan :)
    psstt...pasni xdpt ler ade aksi cakar mencakar bile meroyan sampai..hehehe

    ReplyDelete
  7. hanif:nail cutter kat u!!!

    nanonano:heheh ;p

    syira:hiks..xde sapa tadah..jatuh kat kapla org lalu lalang kat bwh..hahhahaha

    _neo_:erkk..kerat?? hehhee

    fazrin(stmun):FAZRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    zie:erkkkkk.......apakah...mcm mana tau kita nak meroyan ni..hehhee

    ReplyDelete
  8. kite pon slalu lupe nak poton' kuku *malas sbnrnye*...tp even pnjg, ianya bersih, kiut dan tantek...*ihik...perasan* tapi bile hubby suh jgk putun' kuku..kite buat2 manja huluq kuku kat dia suh putun'kan...so sbb dia rimas tgk kuku kite tuh nak tak nak dialah kena putun'kan *ngade2nye.....ekekek - plis tiru : lps kawen yek yang*

    ReplyDelete
  9. nail clipper pun sgt cantik kalo adik mun/cinta hati tu yg snap...suka la kita tgk org kreatif ni...cemane edit gambo tu..sgt cantek laaaa..huhuh

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*