12 November 2008

Nail Cutter

oh kejadian ini berlaku pada ahad lepas!!
kuku aku pada hari kejadian agak panjang sikit..
so si CINTA ni..bising wooo tgk kuku aku panjang..
CINTA dgn gigihnya mencari nail cutter utk aku potong kuku..
time CINTA tgh gigih nak carik tu..ada arr jumpa yg mahal kan..
so aku pun ckp toksah beli mahal sgt..nnti aku balik umah..aku potong arr!!
tp semangat suh aku potong kuku tu masih tebal woo..
alih2x CINTA jumpa gak nail cutter yg agak comel dan murah..
dan..dan tu gak CINTA suh aku potong kuku!!!
muka kasi tebal..belasah potong kuku!!


geli x aku guna kata ganti nama utk dia CINTA..
hahah geli kan..dulik lerrr..suka hati aku la ye..
sbb aku mmg CINTA ngan CINTA..hahah(ayat apakah??)
(aku pun cam geli je..tp aku suka arr buat perubahan!!)

mood::mDarah:
Munirah Abd's Facebook profile