04 November 2008

seceria Az-Zahrah

another wajah2x ceria Tadika Ceria Az-Zahrah




ni model sosek..
abaikan kegedikkan beliau..hiksss

ok tamat sudah cerita Tadika Ceria Az-Zahrah
semoga anak2x di Tadika Ceria Az-Zahrah menjadi anak yg soleh & solehah..
dan sentiasa ingat akan jasa ibu bapa serta guru..


ini adalah shoot for fun aka kerja amal..
sambil shoot saya belajar bermain2x ngan kamera..
saya gunakan TV mode..AV mode..n sumtime Auto mode..Internal flash juga ada di gunakan..(external flash nan ado ag) & ada juga gambar yg xguna flash.. sbb tu ada gambar gelap dan terang.. saya xde lagi lens hebat2x..cuma kit lens saja ok!!! gambar2x ni dah di edit..di sebabkan saya MALAS..im only edit using PHOTOSCAPE..cepat & mudah..hiksss & semasa editting saya tersengguk2x menahan mata ngantuk!!ada 1 ketika mouse terhenti bergerak..ater mata katup!!hikss.. sila hargai saya yg gigih ini..ceeeeeewahhhhh...

SAYA MASIH PROSES BLAJAR M'CARI ANGLE YG BAGUS..
MASIH LAGI MENGASAH MATA SAYA ..
MASIH BLAJA UTK GUNAKAN NATURAL LIGHTING..
JADI DLM TEMPOH BLAJA NI..SAYA BYK BUAT KEJE AMAL..
PRACTICE MAKE PERFECT KAN!!??
SILA BERI SOKONGAN PADA SAYA..
SEKIAN TERIMA KASIH..


mood::mCamera:
Munirah Abd's Facebook profile

6 comments:

  1. salam moon.. cantik gambo2 tue.. ceria anak2 seme mesti riuh kan.. akak sokong moon..(sambil angkat2 tangan hehehe) teruskan usaha moon pastu hehehe ajar akak lak yer kekeke

    ReplyDelete
  2. minat sgt ngan fotografi ni..
    gambar yg kamu amek tu cantik. mcm yg biasa dilihat dalam mag.. hehe..bleh la mintak tunjuk ajar nnt..hihi

    ReplyDelete
  3. minat sgt ngan fotografi ni..
    gambar yg kamu amek tu cantik. mcm yg biasa dilihat dalam mag.. hehe..bleh la mintak tunjuk ajar nnt..hihi

    ReplyDelete
  4. hihihi...cmtik nyer pic sayeeeeeeee,..hihihi

    ReplyDelete
  5. salam..
    saya guna gambar awak shoot ni ye..utk buat banner kat tadika az zahrah nie..puas dah cr xjumpa la gamba adik2 nie...

    ReplyDelete
  6. anonymous: hehe siapa ni eh?? ok ok di alu-alukan..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*