21 November 2008

18sx

adik2x under age..
xyah scroll down ye..
bahaya ni..ke degil gak nak scroll down??





























ish degil adik2x ni..
scroll down jugak..
tu lah kan manusia..lag kita tegah ..selagi tu dia nak gak buat!!
hehhee..mcm aku gak arr..lallala@siul
patung ni kan betul2x buat aku tgk tanpa berkelip!!!:suprised:
location patung ni ada kat tesco ampang!!
lalu depan patung ni..aku dah..erkkkkkkkkkkk..apakah??@hah@hah
ade ker org nak beli patung ni?? ke ni patung sekadar hiasan je??@fikir


mood::mHurm:
Munirah Abd's Facebook profile

3 comments:

  1. huhu.. klucahan scara terang2an.. dpt dilihat di tmpat umum.. klau stkat ptung tu ok lg la.. tp yg mnambahkn aspek klucahan tu, tgn yg mrayap tu.. hahaha...

    ReplyDelete
  2. tangan yang merayap membuatkan mata terhenti berkelip seketika..kerana disitu adanya keunikkan yang membuat si blogger ini mengambil gambar ini

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*