15 December 2008

Santai

kami telah memilih utk makan di santai..
restoran yg telah di cadangkan oleh putri..
sedap makanan kat sini..n murah!!!
santai ni locatio dia kat tesco..ala area2x ikea tu jugak..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
kuew teow bandung kut??
oit martin apa nama makanan ko ni dik??

Photobucket
nasi goreng pataya sajian santai utk farhan

Photobucket
ni sajian santai aku..nasi putih..n tomyam..
sng..sbb xde telur..!!

Photobucket
kuew teow kantonis sajian santai putri

Photobucket
hikss...ni sajian santai utk jijah..Nasi Goreng Belacan yg dah abis..
lupa la nak snap dia punya..sbb lambat sampai..
dah nak abis baru teringat...hehehhe

emmm..tamat lah sudah kisah pertemuan kami berlima
lepas ni xtau lah bila lagi leh jumpa..
martin dah nak balik sarawak dah..
jijah dah nak start keje..
farhan juga..
putri bercuti sampai bulan 2..
aku di ambang wati..:laughing:
akunya perkembangan korunk leh tau thru blog ni..hehhehe
apa2x kesimpulannya kami seronok walaupun berlima..
kalau ada budak2x bits yg lain mesti lagi best..
especially wani...@sedih


mood::mLove:
Munirah Abd's Facebook profile

2 comments:

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*