23 December 2008

Dolu-dolu Part II

sambungan n3 pic dolu2x
ni dah pandai jalan dah ni..

PhotobucketPhotobucket
dulu pun ada jumping shot tau...


Photobucket
time ayah konvo kat UKM..
itu pak uda saya n abg Azhar(anak babysitter aku dulu..)
ada motif knapa umi pakai kan aku topi..
selain dari panas ianya utk menutup rambut aku yg telah tersalah potong di bahagian depan..wakakkaa..umi suh aku tunduk..aku pun tunduk punya tunduk..skali tegak kan muka..aik..sudah pendek giler...hahaha..itu lah motif pakai topi...

Photobucket
aku & angah...

Photobucket
pose yg poyo aku rase...hahah..konon2x tongkat dagu..
wif pakcik jeff..

ok dah cukup...nnti tepek lagi ye pic dolu2x..


mood::mHurm:
Munirah Abd's Facebook profile

5 comments:

  1. kecik2 pun dah pandai pose ye....heheheh

    ReplyDelete
  2. tomey nyer lah aku dlu2 kn??hihihihi... sy leh angah... :P

    ReplyDelete
  3. huhu..kecik2 dah pndai posing sbb tu bila bsar nmpak kamera je nk snyum smpai ke tlinga.. hehehe.. pakcik jeff tu sapa?

    ReplyDelete
  4. adenium:hehehe..kecik2x dah di biasakan ngan kamera...

    Mahirah:hek eleh poyo...

    Hanif:pakcik jeff tu adik umi...i mmg jarang citer pasal dia kat u kan???

    ReplyDelete
  5. nostalgia btol pic dolu2 nih kan yang?? mesti ngindu time kecik2 nih...*ihik*

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*