21 December 2008

Khatam Quram

Photobucket
di balik grill


Photobucket
close up skit..

Photobucket




Photobucket
pengantin pada hari ini..Siti Hajar binti Dr.Jamaluddin
adik kepada Osman..muda setahun je dari aku dak nie..heheh

Photobucket
bagus tau Hajar ni..lepas khatam dia baca doa sendiri..

Photobucket
gift utk jemputan marhaban

Photobucket
pelamin indah..

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT HAJAR DAN PASANGAN
MOGA PERKAHWINAN INI KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT!!

nnti time aku kahwin umi suh gak buat khatam quran ni..
tp...........aku takut la..neves beb!!!
kang xpasal2x neves punya pasal semua berterabur..
pastu ayah datang bwk rotan!! erkkk..takutttttttttttttt!!!@gigit


p/s: memandang adik beradik aku ni pemalu yg hamat..
kami xg pun majlis bersanding hari ni..hehehe..teruk tol!!!:thumbsdown:
ala anak dara je yg xg..adik aku yg bujang tu g tau..g cuci pinggan..heheheeh
eh at least mlm tadi aku g kan..lallalalaalla

mood::mHihi:
Munirah Abd's Facebook profile

8 comments:

  1. erm...selamat pngantin baru kpd jiran munirah.. hehehe.. erm..nnt u khatam quran amek gmbar bnyk2.. video pn kna ada gk.. huhuhu..

    ReplyDelete
  2. menariks lah... gambar2 ko dik... suka aku tgk la....

    ReplyDelete
  3. cantik2 lah gambar2 ko dik... suka aku tgk tau....

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru tuk pasangan pengantin..

    re = moon jom nengok wayang tapi moon kena velanja akak muahahaha

    ReplyDelete
  5. cantiknya pelamin dia..congrates to the brides!

    ReplyDelete
  6. lebih afdal klu khatam quran sekali masa nak kawen tu ... bila lah agak nyer...???

    ReplyDelete
  7. Hanif:amboiiiiiii...byknya request!!!

    adenium: thanks akak..

    mama mya:erk...akak lah blanja kita...heheh

    lily lotus:cantek kan..merah putih..

    B.alang:bila?? lambat lagi la...hehhe

    Witty Angel:pengantin itu mmg cantek..hehhe

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*