30 December 2008

Majlis Zurnie Pula

kali ni punya majlis pun kawan masa sekolah teknik juga..
beliau merupakan roommate aku ..Zurniewati Yusoff dan pasangan Rizal..
majlis ni aku attend dgn Muhammad Hanif ajo..
kawan2x yg lain kurang kepastian..adakah mereka busy?? ngak tau!!??@garu

xmo ngomong byk2x..
biar tepek gambardan letak caption ye..
mcm biasalah....@sederhana

Photobucket
ini lah zurnie..bagus mak andam dia..siapkan awal..heeheh
aku sampai agak awal..ater aku ngan hanif takut sesat..
so harus la kuar awal...hehehhehe


Photobucket
zurnie in action wif cameraman and videoman..

Photobucket
sekitar majlis
tudung kuning itu adalah ibu zurnie..

Photobucket
kenduri zurnie ni buat secara gotong royong..

Photobucket
zurnie bersama anak2x buahnya..

Photobucket
hahaha..siapakah yg sihat ini??
kami sgt penat tunggu pengantin..
Muhammad Hanif buat senyuman paksa..aku??cam biasa tgk kamera harus pose!!

Photobucket
pakk...pakk..pung..pung...pengantin dah sampai!!!
fuhhhh lega...time ni cuaca agak panas!!
aku dan Hanif dah tak tentu arah time ni
amik ala kadar je..xkuasa nak pro2x bagai!!!

Photobucket
bersanding pula...kalau kat luar dah panas dalam apa tah lagi..
aku pun silap..lupa nak bawak kipas tgn aku tu..
selalu ada je dlm bag kamera..haihhhhh..

Photobucket
penat2x dan kepanasan pun harus bergambar dgn pengantin...hehehhe


Photobucket
heheh konon nak reka ayat jiwang...
tp gua mana reti beb...ni jelah yg mampu..
"Cinta yg abadi kekal hingga ke akhir hayat"
muahahaha...gila xjiwang!!!!
Photobucket
lihatlah betapa letihnya dia kan..
"anyway Thanks B teman kan I g kenduri my friend..I mmg sayang u lah!!!"
balik je dari kenduri..terus demam..:sick:
ye la penat berjalan kan..hari sabtu ke seremban..ahad pula ke hulu langat..

"kesian u demam.."
"get well soon ye dear!!!!"
:love2:
mood::mSad:


Munirah Abd's Facebook profile

6 comments:

  1. pichies kamo sgt hidup! sy suke akn itu. cantik!

    ReplyDelete
  2. semakin mantap sahabat ku, cantik

    ReplyDelete
  3. huhu. tgk gmbo bile la ak nk kawin ni

    ReplyDelete
  4. alahai keciannye dia... sib baek ade org yg take care yek yang...hehehe

    ReplyDelete
  5. alamak...masuk blog sana sini...semua pic kawin2 nih...

    alahai omak...kawin kan aku...

    uwaaaaaaaaaaaaa

    =[

    ::Yanie Putrajaya::

    ReplyDelete
  6. erm..dah msuk 3hari, dmam dah ok, cuma flu je lum elok.. huhu.. letih jln jauh 2hari bturut2..
    by the way mmg cantek gmbar tu.. sapa la yg amek cantek sgt tu.. hehehe...

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...