06 December 2008

Family Potrait

Photobucket
oh saya suka gile gambar ni..sbb saya nampak cantek!!
kasik lah aku can nak perasan cantek..kali ni je eh...
pasni dah tak perasan dah...hehhehe

berdiri dari blakang kiri Mardhiah , Munirah , Mahirah , Muhammad Za'im ,Masturah
duduk Ayah , Umi


mood::mKening:
Munirah Abd's Facebook profile

9 comments:

  1. kuarga bahagia.. 4 pompuan 1 lelaki..
    tengok anak 5 macam ramai..tapi bila dah besar.. macam sikit jer ekkk.. errmmm kene target 6 la kalau cam nie...hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe...memang dah cantik pun ira..

    xpayah nak pasan cantik c0z dah memang cantik..tulen lagi tanpa make up..

    P0mpan melayu terahkir pun ada taw?

    ReplyDelete
  3. kak lemang: hehehe..5 tu xpuas bertumbuk agi kak..hahahha...kalau 6..harus haru rumah..hehehe

    ReplyDelete
  4. wah sagt cntik nyer sayeeeeeeee....hihihi

    ReplyDelete
  5. munirah mmg cantik pn.. sbb tu la saya sgt sgt kt dia.. hehehe.. muahhhh.. :*

    ReplyDelete
  6. didi:hahaha sbb tu abg norman panggil aku adik :P

    Mahirah Abd: aku lagi cantek :P

    Hanif: apa sgt..sgt.????

    ReplyDelete
  7. mcm kumpulan nasyid yg kat belakang tu...=P

    ReplyDelete
  8. waduh..nmpk sgt tokey kedai gambar tue dh edit gmbr nie...he...23x gurau je la ek...

    p/s- xpernah pun nk tgkap gambr sekeluarga..tgk la nnt cammne ek

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*