18 December 2008

Pic Dolu-dolu

nak tgk pic aku masa kecik2x x??
time belum pandai jalan lagi..
hehehe exclusive ni aku kasi tgk...
even xnak tgk pun..korunk tgk jugak tau..hikss
dulu masa kecik2x aku ada nickname yg umi bagi..
iaitu INTAN!!! hahha sila percaya ye..
y INTAN..not sure la..tp umi suka..n suppose nama aku ada INTAN..
tapi ayah lak xbrapa suka..
maybe for umi INTAN ni sbb aku kan anak sulung..
konon2x INTAN permata dlm keluarga laa...hehehe
dulu umi n ayah nak dpt kan aku kena tunggu 5 thn woooo..
lamakan..so selepas penantian 5 thn..lahirlah puteri sulung yg di beri nama MUNIRAH!!
hurmm..aku cucu sulong sblh umi..n cucu sulung pompuan sblh ayah..
korunk boleh imagine betapa gembiranya 2x keluarga akan kelahiran aku..
wahhhhhhh..ada riak vangga di situ..hiksss..:mockery:
so apa-apa pun sila layannnnnnnnnnn...gambar2x di bawah..@malu


taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Photobucket
time ni 2 bulan kut..hikss ada doraemon lagi..

Photobucket
heheh..sudah pandai meniarap..

Photobucket
yeahhhhh mari kita buat sepah!!! hahahhaa
nampak kat tepi gambar tu ada bulan n tahun kan..
Apr 85..means aku lom setahun agi..

ok dah jaja sikit2x je..
nnti aku jaja pic aku dah pandai jalan lak..

mood::mHihi:
Munirah Abd's Facebook profile

5 comments:

  1. huuyoooooo mesti anak kesayangan nih....

    ReplyDelete
  2. kcik2 anak manje.. huhu.. tp bla dah bsar xdmnjakan sgt.. same situation like me.. anak/cucu sulong.. but still ada hak keistimewaan la dlm certain2 aspect.. tul x?
    tp stu je yg jd prob, slalu sgt org tnya soalan 'cepumas'.. huhu..

    ReplyDelete
  3. adenium: hehehe..semua parent sayangkan anaknya..

    hanif: apakah soklan itu?? hahah

    ReplyDelete
  4. aaaaa tomeyyynyeeeee...adoiii aku suke kiddosss skang..adekah itu tandanya kene kawen?hahaha

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    nice gambor masa kecik kecik tu... very classic...

    secondly, thanks pasal lawat sawanila.com...
    hari tu ada tanya saya pasal camera....

    tak puas hati dgn outcome photo tu ker???
    komen saya setelah tengok beberapa gambor yang adik amik tu.. saya dapati banyak tempat boleh diimprovekan lagi...focus - kebanyakkan gambor out of focus.. pas tu white balance tu cuba dapatkan yang sesuai... cuba memain ngan setting camera tu untuk dapatkan setting yang ngam...

    ok kalau nak tahu lebih lanjut lagi bolehlah pergi ke forum saya kat sawanila.com.. boleh tanya kat situ.. saya akan cuba jawab apa yang termampu....

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...