20 December 2008

Jemputan

Photobucket
kad jemputan ni dtgnya dari Zurniewati Yusoff
dia merupakan housemate aku masa kat sekolah teknik dulu..
dah nak kahwin dah budak ni..
dulu beria suh aku kawin dulu..
now apa kes wei..asal kawen dulu dari aku..hiksss..

kawan2x aku yg asik ckp aku kawen dulu semuanya dah nak kawen..
hahahha..aku gak yg xkawen2x agi..
hiks ala xpe aku kan baru nak mulakan hidup baru..
so kepada kawan2x sekolah teknik yg masih lagi mengenali Zurniewati..
jemputlah ye..ke rumah beliau pada 28hb Disember 08 di alamat:

No 10. Jalan 10 Taman Tiiwangsa,
43100 Hulu Langat Sel..

aku insyaALLAH g kenduri Zurnie ni..g ngan sapa erk??
ada sesiapa mahu ikut.....???:thumbsup:


mood::mRambut:
Munirah Abd's Facebook profile

2 comments:

  1. kawan farihah ade yg dah beranak dah munirah!!!!
    skarang caryying 2nd child pon ade!!!!!
    haaaaaahhh sodeyhhhh but come to think of it...
    ye la kan....
    duit sendiri pon tado...
    gatal mau tawen!!!!

    ReplyDelete
  2. erm.. i stuju dgn lil^red.. kna kmpul duit dlu.. xde duit cmne nk tawen.. huhuhu.. xkn nk mnyusahkn org g kot??

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...