25 December 2008

award lagi?

wooo hooo..
sempena Christmas ni..aku pun dpt hadiah tau..
virtual award....hikss i like...
hehehe..aku kan sgt xmalu di alam maya ini(alam sebenar aku pemalu..)
so masuk2x page kak lily..dia tayang award nak bagi readers..
so aku minta izin nak award tu...muahahhaha...muka xmalu amik award sendiri..

eh hello...kak lily ckp dia bagi ikhlas hati tau..
so i amik la...org dah memberi kita terima dgn hati yg terbuka..
kak lily...thank you yeeee......
3 award sekali tau...hiksss..


Photobucket

Photobucket

Photobucket

aku plg suka award monyet nie..hehehhe comelll...

oh kak Mama mya pun ada bagi award secara rambang..
eh hello jgn pk lain...bukan S*X rambang ye..AWARD RAMBANG..
ni ala2x anounce je kat blog suh amik award ni..
eh award2x ni pun aku nak share ngan korunk tau..
korunk pun amik je la...i talak kesah punya..
amik ye..amik tau..nnti aku terjah blog korunk kalau xde..i babap tau!!!

Photobucket

Photobucket


ini lak award dari kak ayu..
dlm blog kak ayu ckp award ni utk blogger yg sentiasa update dan memajukan blog dan sentiasa memberikan tutorial dan info² yang berguna kepada blogger lain..
hikss..kena bagi pada 10 org...tp aku baik..lalalla
aku bagi pada semua org...semua blogger mmg best!!!!

Photobucket


sila2x amik ini award..
sempena Christmas ngan nak new year ni..
buat lah sikit amal jariah kasi2x award...
hiksss...amik yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........


mood::mKipas:


Munirah Abd's Facebook profile

3 comments:

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...