21 December 2008

award pulak

hahaha..award ni pun dah agak lama n xamik2x dari aku..
ist from dotblogspotdotkom...
award terima kasih..so sweet siap kuar kan hati lagi tu..
menunjukkan begitu ikhlasnya dia kan...

Thank you ye dotblogspotdotkom

lalalla..award ni lak dtg dari iez..
hahahha..hamponnnn iez..baru skang aku amik
apa2x pun thank u ye...hehehe

ada sesapa lagi tak yg aku termiss nak amik tag or award..
if ada bg tau yee..maklum la..den kan dah tuo..
oh saya mmg ngaku tua..cuma org sekeliling je asik igt saya ni muda..
nak wat camno tu?? terima je lah hakikat...hehehhe:laughing:
mood::mSad:
Munirah Abd's Facebook profile

1 comment:

  1. ahahaha..ko mmg tua dr au pon kann??hehe..aku 18..ko 24.hahahaa..congrats for the award dear!hehe

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*