27 July 2008

the presents

from Muhammad Hanif and Syira
korunk tau kan ini apa..so xyah kenal kan
eh benda ni kan ada dlm 24 wish list aku tu..hahahah
satu sudah tertunai!!!:cool1:
hahhaha..xtau apa motip Muhammad Hanif bagi benda ni..
nak suh aku cerah cam anak cina tu ker?? hahahah

betul ker ini jenama Erra Fazira ??
this is from Syira...

A million thanks utk Muhammad hanif & Syira 4 da presents!
sayang korunk berdua!!! hehehhe
Muhammad Hanif cam biasa cinta lebihla utk u!!!:love2::love2:
:hoooray:
mood::inlove:

1 comment:

  1. i cinta u gk.. ttg perfume tu mmg i dah pnah bjanji nk blikn utk u.. n u pn dah pnah ckp perfume u dah nk abis.. huhu.. ttg pencuci muka tu plak, i sja je bg.. klau ada perubahan alhamdulillah. klau xssuai, stop je.. erm..i xde niat pn nk bezakan dgn anak cina tu. huhu.. kbtulan je dia ada kt situ.. rezeki dia nk dpt mkn cake agknye..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*