04 July 2008

Diamond Mercedes

nice car..tp..y ada bling bling??@ketuk
eeeeeeee...xsukanya aku...siap ada diamond bagai ni...
takot aku kete camni..mmg la mewah..tp erk...
dis car is not my type ok!!!@takbole bling..bling sgt...
aku xrase cantek@rajuk aku rase ianya telah cacatkan kehebatan keter ni!!

hah..$1000 only for touching ok!!
US$4.8 million!!!@duit
Prince Waleed 38th car!!!@topi
kenal Prince Waleed??
dia anak raja arab saudi..
erkk no wonder la kan..org arab ni kan byk duit!!
@hahtgk je la kalau diorang shopping kat KLCC tu..
mcm shopping kat petaling street je tgk diorang borong barang dlm KLCC tu!!



ada sesiapa antara korunk yg suka kete ni??
AC Mizal suka lah kut ni...sbb dia kan Artist Bling..bling Malaysia..
wahhh ikot suka ati aku je kan bagi gelaran kat dia..
tp mmg betui per..td aku tgk C.A.M..
dia sendiri ngaku dia suka bling..bling..huhuh
mood::dizzy:

5 comments:

  1. erm..keta ni mmg mewah.. tp skang ni klau org pkai agk xslmat.. mmg la jd target utama pencuri kereta.. i dont like it.. sakit mata je tgk keta ni.. klau nk bling2 pkai diri sdiri sdah le, no need on ur car..

    p/s: i like mini cooper

    ReplyDelete
  2. huhuh nnti i post pasal mini cooper lak ehhh..huhu

    ReplyDelete
  3. dapat sebbijik berlian dari kereta tuh pong jadi ar ehehe.

    ReplyDelete
  4. baik aku beli, rumah banglo 10 biji dari beli keta ni sebijik dok?

    ReplyDelete
  5. @ad3ck:cheh nak wat per berlian...buat aset??

    @razifmustapha:betui2x...setuju!!!!

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*