04 July 2008

Diamond Mercedes

nice car..tp..y ada bling bling??@ketuk
eeeeeeee...xsukanya aku...siap ada diamond bagai ni...
takot aku kete camni..mmg la mewah..tp erk...
dis car is not my type ok!!!@takbole bling..bling sgt...
aku xrase cantek@rajuk aku rase ianya telah cacatkan kehebatan keter ni!!

hah..$1000 only for touching ok!!
US$4.8 million!!!@duit
Prince Waleed 38th car!!!@topi
kenal Prince Waleed??
dia anak raja arab saudi..
erkk no wonder la kan..org arab ni kan byk duit!!
@hahtgk je la kalau diorang shopping kat KLCC tu..
mcm shopping kat petaling street je tgk diorang borong barang dlm KLCC tu!!



ada sesiapa antara korunk yg suka kete ni??
AC Mizal suka lah kut ni...sbb dia kan Artist Bling..bling Malaysia..
wahhh ikot suka ati aku je kan bagi gelaran kat dia..
tp mmg betui per..td aku tgk C.A.M..
dia sendiri ngaku dia suka bling..bling..huhuh
mood::dizzy: