20 July 2008

massage

smalam aku n auntie p carrefour ampang..
g sana apa agi carik brg dapur arr..:fridge:
kitorang lintas lah kat dpn barang2x massage ni..
pastu auntie ajak try guna alat massage tu..
auntie ni mmg suka tau test2x barang ni..
nak plak dia baru blk dari keje kan...
:peluh:so harus lah bdn2x tu lenguh..
peluang ni utk test massage kan..hehehehe:lol1:

ni aku test harga RM1480
ni auntie test..harga RM1280

best gile ngetest benda ni!!
kalau aku ada duit harus aku sambar yg rm 1480 tu!!
sbb dia urut satu kaki beb..syiokkk..
eh birthday aku minggu depan tau!!:mockery:

hint*hint* ni pada yg xtau nak bagi aku hadiah apa!!!:music1:
mood::flower:

2 comments:

  1. erm..i igt besday u ari jmaat.. hadiah lwt skit k.. huhu.. tgh holiday ni no fulus.. n xtau nk hadiahkn apa.. anniversary aritu pun xde hadiah lg.. nnt kira 'lamsam' je ek..

    ReplyDelete
  2. besh nyer uyot!!
    nk jgak.... ;(

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*