16 July 2008

camni la..

korunk yg berminat nak jawab cuba teka tu kan..:cool2:
korunk kena bagi jawapan yang tepat lagi jitu tau..

@takbolehiskk ye lah mana leh bagi camtu je hadiahnya..
(walaupun hadiah xseberapa tapi hadiah gak tau!!!)

cth arr kalau jawapan korunk kek lapis kan..
so korunk kena bagi detail kek lapis sarawak ke..

kalau cth jawapan jeans.. jeans levi's ..

@senyumkenyitlebih kurang camtu lah..

paham kan..

xpaham sila tanya ye..tu pun pada sapa yg berminat la..


mm sila tinggalkan jawapan anda pada comment ye..
no answer in shoutbox..
:music1:aku xkan layan nya..

setakat ni xde sapa yg betul..
sbb xbagi detail..:cry5:
hisk...aku dah bagi hint ni..

:hoooray:

ni sampai ari khamis je tau.
after dat cuba teka ended..

Sekian Harap Maklum:happy3:

mood::bye: