13 July 2008

Benci!!

nyampah la tgk cerekarama kat tv3 tu!! apa title arr!!??
(ni pun aku jadi isu kan!!)
eeeeeeeeeee...geram!!!! xsuka!!! jalan citer nyampah!!
nama watak hero tu pun aku benci dan nyampah!!!!!!@tensyen@marah@marah@marah@marah@marah@marah@marah@marah@marah@marah@marah

mood::angry:

6 comments:

  1. ye..ye..

    mmg nyampah!! baru je terpikir nak buat entry on that movie. laki ni mcm tak reti puas kan..

    and i hate that kind of woman..tak reti hormat hak org..

    nak je sekeh2 tau

    ReplyDelete
  2. @Dayu: pompuan laki tu mmg sama budus..mincik!!!! plus benci nama lelaki tu!!!

    ReplyDelete
  3. muniraaaaaaaaaaaahhh!!!! sebakol maki hamun ok sambil farihah tgk cerite td tuh!!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee TAK SUKE!!! entry dah siap dah pon pasal cerite tu...tp farihah wat schedule 10 pg esok....

    sile sile baca....hahha penuh emosi ku menulis!!!

    ReplyDelete
  4. kenapa dgn cite tu? huhu. perempuan tu kan paham perasaan si isteri tu.. sekurang2 nye dia tak mengambil hak tu terus.. hehe.

    ReplyDelete
  5. erm..smua beremosi ni.. tahniah utk penerbit dan penulis script cite tu sbb dpt mncipta satu cite yg bleh mnjadi teladan serta yg dpt menyentuh perasaan penonton.. huhuhu..

    p/s : Insyaallah, aku xkn jd mcm laki tu.. klau tarikh slalunye aku xlupa la.. hahaha..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*