16 September 2009

Lagu Konvo katanya

Salam,

semalam punya entry adalah pasal persiapan konvo vs raya
ha kali ni meh aku tepek lak lagu konvo sempena raya ni..

ni adalah hasil nukilan Cik Sofia Jamaludin(ha dik nama penuh ku bagi :D)
lagu ini kalau nak nyanyi ikut melodi anuar zain ngan elina tu..
ala lagu Suasana Hari Raya tu la..ha gituuuuu
kreatip sungguh Cik Sofia ni..dah lah tu org nya pun cantik tp sayang pada teruna di luar sana beliau sudah berpunya .. :D (ngege Sop akk dah puji lebih ni ..sila belanja makan bila di Melaka nnti ;D)

selamat menyanyi rakan rakan :D

Graduan Laki:
Berlalulah sudah ramadan sebulan berpuasa
Tiba konvo kita rayakan dengan rasa gembira
Anak muda di utem semuanya pulang ke melaka
Ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira

Graduan Pmpuan:
Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
Suasana hari konvo walau di mana pun jua
Memberikan keseronokan dan menyentuh jiwa


Graduan Laki:
Graduan dan penampilan beranika macam
Peluang yang datang hanya sekali

Graduan Pmpuan:
Jubah dan sijil sila nikmati kawan
Penat belajar malam ke pagi

Graduan Laki:
Pensyarah dan Dekan jangan dilupakan
Yang memberi kita markah sampai berjaya

Graduan Pmpuan:
Asyik bersembang laki dan pmpuan
Hai nama dipanggil naik pentas pun tak sedar


ps: Cik Sofia kata kalau xsedap ke kelakar ke ubah ubah arr lirik tu dia xkesah pun.. :P .. n nnti masa hari kejadian kita akan minta Cik Sofia nyanyikan lagu ini..boleh kan Cik Sofia???(kelip kelip mata gatal :p)


with ♥ ;
Bulan Bintang