01 September 2009

Berbuka 10 Ramadhan

Salam

maaflah..aku nak update la pasal juadah berbuka lagi..boleh la kan.. xpe bagi yg dah jemu aku xkesah..sbb aku xjemu..(sekali lagi nan ado idea la wei..!! :p)

hiks..semalam aku berpeluang berbuka di rumah..sepatutnya aku dah balik KL pada waktu ptg. tp tukar planning sbb Maksu kesayangan call ketika aku masih enak beradu(hoishh anak dara apa ini??) Maksu pesan jgn pulang lagi..sbb nak berbuka bersama-sama..aaaaaa so sweet la Maksu..katanya juga nnti takde kawan kawan..hahahha.. ye kami agak rapat ye..boleh jadi kawan kawan..keluar bersama pasti akan igt kawan kawan..kalau adik beradik tidak mungkin..sbb Maksu putih..aku sawo matang(haha xnak ngaku sebenarnya ko itam weii.. :D)

ok sudah mari kita lihat juadah..yg tidak mahu lihat tutup mata ..sila sila tutup mata sekarang..di khuatiri anda akan menghentak kepala ke screen pc anda sbb bengang dgn aku asyik letak gambar juadah berbuka sahaja..oh maaf sekali lagi

Photobucket
Ikan masak lemak cili api..Terbaik!!!

Photobucket
Lala masak cili juga Terbaik!! sampai si kecil Udin berkata.."sedap la" :p

Photobucket
oh Mee Goreng yg juga Terbaik..aku hanya makan mee goreng sahaja..yg lain lain aku xmakan sbb perut dah hongeh (tahu ker apa itu hongeh??) nak buat macam mana portion perut aku ni xberapa nak besar..:p

p/s: Hongeh bermaksud perut yg sudah penuh dgn makanan..sampai nak angkat bontot yg cun pun xlarat..atau dlm erti kata lain yg mudah di fahami sentak..atau dlm bahasa terengganu se'eh(betulkan jika salah :D) Hongeh itu adalah longhat dlm negeri sembilan ye. :p

with ♥ ;

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...