14 September 2009

Happy Birthday Blog

salam

Photobucket
konon2x busy.. :p
(pic kredit to Hanif )

aaaaa punya lah kan busy yg memanjang kan..
xsedar rupanya 11/9/2009 ari tu adalah besday blog saya..

2thn berblog guna blogspot niee

mmm bila la pulak nak berblog guna hosting ni..
emmm itu later la..sbb ari tu dah nak buat..
tp pk pk balik hits blog aku bukan tinggi sgt pun..(ini adalah alasan tahun lepas)

xpelah nnti terbukak pintu hati akan ku buka blog menggunakan hosting sendiri :D

anyway HAPPY BIRTHDAY
nak buat apa eh sempena 2thn birthday blog ni??

contest?? xde idea nak bagi contest apa..
xpe later aku pkkan ok..hadiahnya topup rm10..hahah

ok la kan dari nan ado!! :P

hahaha..aku ni poyo je kan..kejap kejap I,kejap2x Saya,pastu tukar lak Aku,n yg latest guna kata ganti diri aku..ngegeg..xpelah kan..kita variasi bacaan kita kan..baru meriah gituuu..lagi pun xdela penting sgt kut..yg penting ianya molek di baca..kannnnnnnn?? :D

lepas tu dulu gila main main emoticon..skang ni guna light2x je..n xguna langsung..hheheh..konon nak jadi matang skit :p

lagi apa lagi eh perubahan sepanjang 2thn ni..eemm?? layout?? layout byk kali tukar..
dan layout yg ini adalah lama gak lah..sblm ni suka guna layout classic..konon2x main ngan html..pastu skang ni guna yg XML..nak mencabar diri la konon guna XML ni..
haha tp xmencabar sgt pun..byk main copy paste :p

so itu lah sikit sepanjang 2thn berblog guna blogspot..



terima kasih kepada anda.ya anda yg sudi sudi menziarahi teratak ini walaupun kebanyakkan entry merupakan kisah kisah peribadi yg xdelah best..cuma sekadar hiburan semata..kadang kadang je ada ilmiah skit..di harap anda tidak bosan menziarahi blog ini..

terima kasih sekali lagi.. :D

Saya sayang anda semua..meh meh hugs ramai ramai..mmmmmmmmmmmppppphhhhhhhhh


anyway THANKS pembaca :D

with ♥ ;
Bulan Bintang

5 comments:

  1. hepi besday !!
    nak kek..
    nak kek !!!

    ReplyDelete
  2. igtkn org je ada besday.. blog pn ada gk ke? erm..ok.. hepi besday blog.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. nanonano: kek?? ngegege..xde kek la thn ni ;D

    Hanif: hahahha blog pun ada ok besday besday nie..hahahha

    ReplyDelete
  4. besday blog ko pun nak sama dengan aku, haih! dah la tarikh besday curi tarikh besday aku!. huhu

    ReplyDelete
  5. razifmustapha : mana sama..ko 6/9 aku 11/9 xsama xsama :p

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...