03 September 2009

Berbuka 11 Ramadhan

Salam

mari mari abg2x kakak2x..sini mari kalu..
haaaa entry juadah berbuka di bentangkan untuk anda

ok xmo bebel bebel panjang straight terus xde corner2x dah..

Photobucket
yeahh ini gulai di masak oleh Angah.aku suka bangat kalau angah masak gulai lemak..sbb dia sgt xkedekut santan..oleh sbb itu gulai lemak dia pekat..ye aku suka gulai lemak yg pekat dan lekat..err likat..lekat or likat?? tibai sahaja lah di situ.. :p mmm yummyyyyy super delicious I TELL YOU!!! aku xpandai masak ini.xpe nnti belajar masak ini ye..

Photobucket
ok ini gulai telah di import dari PARAM.. dalam erti kata lain beli sahaja di PARAM..rm2 sahaja..mmg saja minta paling murah sbb hanya aku dan Angah je yg makan..

Photobucket
cintakan makanan ini!! sedap!!juga di beli sahaja di PARAM. 1 ketul rm1..mahal ke murah??

Photobucket
kuih yg mmg akan di gilai oleh orang ramai jika bulan puasa!! 3 for rm1..murah kan..murahhhhhhhh :D


ok ok dah
tamat show off juadah berbuka

buat yg berada di perantauan sekiranya membaca entry ini,harap bersabarlah ye..anda di sana kan di sebabkan tugas..jadinya xperlu lah anda nak iri hati dekat kami di Malaysia ye.. :D


with ♥ ;

5 comments:

  1. bile la nk tgk lauk pauk dr perahan air tgn cik mun neh??

    ReplyDelete
  2. nanonano: xde xde..masih belum pandai :D

    ReplyDelete
  3. wuuuiiii...dua orang ngan angah r berbuka banyak2 gini tiap hari...meriahhh meriahhhh...

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*