02 September 2009

Hanya Kerna Status

Salam

Photobucket

nahhh again.. hanya kerna status ku yg merapu di twitter tapi di redirectkan ke FB. sekali di FB begitu byk komen yg masuk..dan komen2x itu mula mula macam biasa je lah kan..then ianya bertukar menjadi medan perdebatan di situ..

perkara ini juga pernah berlaku sblm ini..tp yg kali ini punya status xboleh lawan yg sebelum ini punya komen masuk..hikss..
apa-apa pun terima kasih atas komen komen anda.. :D gelak gelak aku baca komen korang semua :D


with ♥ ;

1 comment:

  1. hahaha...hamik ko mun. dan² 43 org ngomen² kan..hehe. Zie pun pnah gak terkene mcm ginie..hikhik

    :P

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*