04 September 2009

Angkara Siapa?

Salam

Photobucket

ni ni sapa punya keje ni!! baik ngaku cepattttttttttt!!!
haih pagi pagi buta sudah buat aku bengkerkkkkkkkk je!!
ater kata 1Malaysia kan xde perangai hodoh macam ni!!

ni ni apa ni??? eeee..aku bukan nak tuduh apa ye..
rase rase rakyat Malaysia xdelah kut sekejam macam ni kan?(ye ini adalah tindakan paling kejam dan tidak bertamadun!! duk zaman batu lah woi!!!)


marah ni marah!!
xpe xpe kalau x di balas kat dunia..ha kat akhirat nnti ko di balas!!
POTONG TANGAN sbb buang sampah merata2x!! dah lah tu atas kereta org pulak kan!!
eh cop bukan sampah je tau..byk gilos kesan ludah n bau ludah..bluuwekkkkkkk!!!
(ish camna lah aku xmalas nak g basuh kete kalau dah gini gamaknya!! cuci kang ada je org kasi buat kotor!!!)

biar arr..biar!! kena gak nnti..

haihh sabar .sabar!!



with ♥ ;
Bulan Bintang

3 comments:

  1. berani yek kamu duk dkt kawasan yg ramai pendtg? kalo sy,mmg gerun la...

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*