08 October 2008

Wanted??Promotion??

wanted!!!
siapakah gadis ini??
apakah kesalahan beliau dgn daku!!!
ada sesiapa yg mengenali gadis ini??

























wahhh..gitu punya suspen kan..
suspen ker??
ala buat2x suspen la!!!@sengihnampakgigi
(kasi arr can tuan tanah buat suspen!!)

ok pada sesiapa yg xkenal ngan gadis di atas..
beliau ni coursemate..housemate..roomate daku..
dari tahun 1 sampai lah ke tahun akhir..
aku dok ngekor je dia ni..
apa-apa hal dia je la mangsa keadaan aku..
agaknya dia pun nyampah kut aku dok ngekor dia..hikss
sorry la dik..kamu ni ada aura yg lain..tu yg akak dok ngekor..:rockon!:

sebenarnya nak promote ni..
ala-ala pemberitahuan la..
gadis di atas yg bernama Nur Shazwani Zulkifli
(ha hamik..nama penuh ku bubuh!!)
sudah mempunyai blog!!

uish..lama telah ku tunggu..
akhirnya lahir sudah blog kamu dik oi..

ok anda semua..apa agi..p arr serang cepat blog Wani..
jom kita SERANG!!!!!!:pirate:

http://syhazwa.blogspot.com/


wani..sory erk..akak cilok pic kat friendster..hikss

mood::mKipas: