29 October 2008

Diza8485

diza8485[dot]blogspot[dot]com
blog baru di pasaran..segera klik sekarang..hehhe
sekiranya anda seorang yg minat makan??
xtau nak makan dimana??
xtau nak masak apa?

anda boleh melayari ke diza8485[dot]blogspot[dot]com kerana mereka menyediakan entry pasal makanan yg boleh buat anda terliur..hiksss..

wahhh gitu kan..sekali lagi aku promote blog kawan2x..
kalau x kawan2x yg promote sapa lagi nak promote..
n pas ni korunk plak tlg promote kan..
bagi semangat sikit kat blogger2x baru nak menapak ni kan..heheh

so jom ramai2x kita serbu diza8485[dot]blogspot[dot]com

mereka ni lah pemilik diza8485[dot]blogspot[dot]com a.k.a officemate ku..
si tudung putih tu didi ye kawan2x..merupakan schoolmate aku masa SMTMS..
tudung oren plak iza..dia ni cam otai PHP je aku tgk..hehehhe
mereka berdua sgt cintakan makanan..sbb tu bukak blog pasal makanan!!

mood::mHurm:

2 comments:

  1. kawan tmpt se li ker ni kak mun...

    ReplyDelete
  2. Pergh . awek comel
    :)
    :)
    Pantang tengok awek comel pandai programming .. hehe

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*