15 October 2008

Tahniah Ana&Norsyam

Selamat Pengantin Baru buat Ana & Norsyam
mereka berdua ni kawan aku..
yg si norsham kawan dari fom 1 sampai fom 3
(lepas tu bkn xkawan tp aku kan pindah sekolah)
ana lak kawan masa fom 6(aku fom 6 kojap jo) kawan masa keje jadi technician dulu..
ye,sila percaya yg saya dulu seorang technician computer ok!!
repair pc tu saya lah orgnya..hehehhe tp skang ilmu tu cam dah kurang skit..
ye arr kan skang ni byk gadget baru..
nak plak hardware dah canggih2x hebat2x gempaq2x..hehe
ok jom layan pic kahwin Ana&Norsyam
xbyk pun..sgtttttttttttt sikit tau..
sbb aku rushing nak balik..:thumbsdown:
ater pinjam kete ayah..so harus pulang awal..

not sure la tu cincin nikah or cincin pinjam kat mak andam??
hiksss...korunk rase??

gambar diorang bersanding xdpt nak amik..
:thumbsdown:ni pun dpt snap gambar Norsyam masa dia nak berarak..
& aku on the way nak balik..


Ana & Latifah..
Latifah ni satu sekolah,satu kelas dari drjh 1 sampai drjh 6..
bila naik sekolah menengah pun satu sekolah cuma lain kelas..
ala kelas pun sblh menyebelah..heheheh:thumbsup:
cubaan membuat b/w

:Idontwanttosee: ada gak terselit pic tuan tanah..hehehe
tuan tanah amik berkat sebenarnya..lalallala@siul
(asal aku nampak cam montel sgt ni??)

oh ye jika sesiapa yg ingin berkahwin sila jemput saya ye..
tujuan utama bukan nak amik gambar tetapi AMIK BERKAT!!

ada citer di sebalik majlis Ana ni..
ada sorang makcik kat situ ckp aku ngan latifah ni wartawan!!
wakakakkaka...kalau Latifah wartawan ye lah kut..
sbb dia keje pun mcm ada relate2x ngan bidang tu..
aku pegang SLR je pun belum pegang pen dan kertas!!
mmm..harus tukar profession ke??
erk..xperlu lagi arr..aku mmg cinta ngan bidang skang ni...
bidang yg baru nak mula ni kena jadi expert dulu..
nnti dah expert..boleh buat 2 kerja sekaligus..hiksss

mood::mHihi:

10 comments:

  1. slmt pengantin bawu,

    kaler pe die gune tu?
    gold ke oren orengan ke??
    huhu..
    vasss..
    cincin harga 10k tu
    :p

    ReplyDelete
  2. "ni pun dpt snap gambar Norsyam masa dia nak berarak.."

    sekilas pandang aku terbaca 'masa dia nak berak'.

    hak!

    ReplyDelete
  3. nanonano: kaler oren orengan

    keri: wakaka..

    ReplyDelete
  4. erm..xde n rushing pn smpat lg ek snap a few pics.. nice pics.. gmbar tuan tanah tu sapa amek? tuan tanah nk amek berkat ek? nnt i oso want to amek berkat gk le.. hehe..

    ReplyDelete
  5. wahhhh...lawo pantennn
    cincin panten tu zie nk rembat arr..hehe
    terer mak andam tuh makeupkan mate die
    ailikeeee!!! :P

    neway, camat panten baru wat newly weds :)

    ReplyDelete
  6. nanti org lak amek gmbr kak mun...hehhe

    ReplyDelete
  7. wowowow...
    cantik nyer cincin tuh...
    ker owg nyer pndi amek pic???
    hehehehe
    gne slr mmg pic cntik en???
    ite x sabar nk bli lens..
    argHhHh...
    wet x dok...
    ):

    p/s: tuan tanah ble lak nk nek pelamin nyer????huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. cantiknya mun amik gambo...akak dulu mmg ade amik cameraman yg mahe ni..huh,..gambo tak seperti yg diharapkan...mmg cantik tapi lebih gambo tetamu dr pengantin!!hampes..abih ribu2..huhu

    ReplyDelete
  9. wah, siap tangkap pic orang kawin lagi skang ni, bagus2, segala benda ko try skang ni ek? huhu

    ReplyDelete
  10. wahh~ mmg cantek!
    norsyam nmpk cam dah kurus jea..Hikhik~

    apepon, mmg aku x nah nmpk laa muke ana nih. Huhu..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...