24 October 2008

Tagged

senaraikan 10 nama dalam phonebook yang pelik/menarik
(ish tag ni bermula dr cik chokilala la nie..dia xsuka jwb tag tp suka suki bagi tag..hampeh tol budak ni...hehehhehehe)

1.Ana High Jump
reason: no need la...biar aku je yg tau...

2.Kakak Lemang
reason:sbb dia kakak lemang yg cute la!!!!

3. ...
4. ...
5. ...
6. ...
7. ...
8. ...
9. ...
10. ...

siyes wei phone book aku mmg xde yg menarik pun..
aku skema letak nama betul2x..hahhaa
cuma 2 tu je kut yg aku rase menarik..
yg lain biasa je...
nama chenta hati pun aku letak nama dia tau!!!
sesetengah org letak 'Abg','Sayang' n so on kan..
tp aku tatap letak nama dia 'HANIF'
dulu aku letak panggilan khas utk dia..
tp skang xmo letak dah..
sbbnya..sbb aku skema arr!!
xnak nama pelik2x sgt!!! hahahhahaha

wokeeehhh...mcm biasa xmo tag org dah..

mood::mHihi: