11 October 2008

Tag Hari Raya

hurm...raya2x pun ada tag ye..
raya tag ni aku dapat fromTitan aka Faisal Kechik!!
y Faisal Kechik sbb dia dulu kechik je masa sekolah..
best buli dia ni!!! hahhaa..(tp dia sesuka ati je aku penakut ngan dia..)

wei dgr citer byk income ko dpt..share2x arr skit ngan aku..kawan lama xyah lah nak berkira..muahahhahahha
ok jom layan tag dari si kechik nie..hahahha@sengihnampakgigi

1. Berapa pasang baju raya aku tahun ni dan apa pulak warnanya?

2 pasang je..kaler itam ngan ijo.. since aku 'berkawan rapat' ngan Muhammad Hanif ni kalau blh setiap tahun aku nak kaler ijo.. ater pebret color dia ijo..hahah konon nak tunjuk aku sokong minat color dia arr..erkkk...

2.Apakah Makanan Tradisional Raya Kegemaran aku?

ishk..mestilah lemang ngan rendang!! pastu ketupat makan ngan kuah kacang ngan kuah lodeh ngan rendang..harus di gaul kasi sebati segala 3 jenis lauk tu..then makan dgn penuh nikmat nya sambil menutup mata...mmmmmmmmmm...sedapnyaaaaaa...

:crab1:

3. Apakah biskut Raya kegemaran aku

biskut yg berasaskan coklat ye..hehehhee

4.Berapa banyak duit Raya aku dapat tahun ni dan Berapa pulak aku spend?

huh tensi je kalau org tanya pasal duit raya ni la..:thumbsdown:sbbnya thn ni aku dapat sikit ok!!! ade ke kata aku ni byk duit n dah keje.."haloo pakcik makcik saya ni PRAKTIKAL bukan KOJE!!" huh sabar je laaaa..hahhahhaa(emo tau kalau ckp pasal duit raya!!)..n aku xde nak spend kasi duit raya sbb aku kan PRAKTIKAL aje..bukan KOJE!!!!

5. Aktiviti Malam Raya Aku?

kena cuci pinggan mangkuk kat dapur..sgt byk hokey!!! sampai aku sakit pinggang!!!! gosok baju raya!! n layan kapla weng sanak saudara..muahahhaha(diorang sgt havoc arrr:rockon!:)

6. Mangsa Tag Hari Raya ini jatuh kepada 10 orang..

mak aih awat byk sgt.. xpe2x aku list kan 5 ajo ye..

  1. Nur Shazwani (ater baru buat blog kan..harus ada tag pertama ni!!)
  2. Chokilala (dia ni pun baru berpindah ke wordpress ni..harus2x bagi)
  3. Mahirah Abd (angah saya yg sengal)
  4. Encik Arif (dia ni pun dah ada blog yeee)
  5. Sheila Sherima (budak kacukan banyak negri!!! muahahha)
adoihh...aku ada 2 tag xterjawab ni..hehehe..
hampun ye..pada sesiapa yg tag aku tu..
tp kan..aku carik tag yg lama2x tu..tp cam xjumpa je.
so halal la ek xyah jawab..

mood::mMandi:

4 comments:

  1. benci tau.. tgk la, kalau org bernafsu org jwb.. wakakaka.. org mana suka main tag2 nie.. >_<

    ReplyDelete
  2. hai...yang...amboi dah beso gajah nih pon dapat duit raya jugak...jeles nih...ekkeke

    ReplyDelete
  3. haha. income aku takdela sebanyak seorang yang masih dalam praktikal..

    ler. nak duit. gi raya rumah aku. mintak kat bapak aku. haha..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...