13 May 2009

Tahniah Zana & Hubby

Entry yg agak basi..
Tapi aku tatap mahu letak gak..
konon sbg kenangan la..
at least nnti aku tau kenduri sapa yg aku penah attend n yg xattend..

ianya berlangsung 2 minggu lepas yakni seminggu sebelum aku berangkat utk berlibur..
majlis berlangsung agak meriah dan sederhana di kediaman family Zana di Kg.Pandan..
Actually Zana ni merupakan schoolmate aku masa kat SMTMS..
hemoh skang ni schoolmate aku sakan ye korang buat majlis kahwin...
hehehhe..xpela jodoh korang dah sampai awal kan..


Photobucket
bergambar kenangan bersama pengantin..

Photobucket
antara rakan2x SMTMS yg hadir..

Photobucket
aird si pemberi gula2x yg tidak rasmi..aird ni merupakan roommate aku masa form 4..form 5 pun roommate gak tapi kejap je...tp still gak arr roommate walaupun terpisah antara kolej 6 & 7..hehee..dulu masa form 5 aku ketua bilik utk budak2x form 4..tu yg terpisah dari rakan2x..tp selalu je aku dok melepak ngan diorang..

Photobucket
Mat me aka Hafiz..amboi nokkkkkkk kemain mulut ko..ala2x mcm nak muncung je aku tgk mulut ko tu..apa-apa pun aku happy jumpa ko...Mat me ni merupakan classmate aku dulu..

Photobucket
Noli bersama puteri sulungnya..alahai aku lupa la nama anak ko Noli..
sorry la baby akak lupa nama!! wahh akak la pulok..hahaha xsedar diri sepatutnya di panggil auntie..muhahahhahaha..Noli ni dulu aku punya leader masa form 5..dia merupakan taiko kolej arr..kira masa form 5 ni arr kawan prep aku..prep kah aku dulu?? hahahha..

To Zana & Hubby
Selamat menempuh alam baru..semoga pernikahan ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat hendaknya.......amin~~


lebihan pic byk aku upload kat facebook..untuk entry ni aku sekadar pick up pic yg aku suka..dan kredit pada Hanif..sbb byk tlg snap masa ni..ini kerana aku excited jumpa kawan2x lama..heheh

Munirah Abd
Banting, Selangor
MY
muniiera@yahoo.com

1 comment:

  1. ek ehhh..lawanyaaaa panten ppuan tuh. dah lah baju kawen die superb okeh!!! klass!!! hehehe

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...