17 May 2009

Happy Teacher's Day


di sini saya ingin mengucapkan selamat hari pendidik buat semua pendidik di seluruh dunia..Terutama buat :

  1. Ayahanda (PK HEM di SMKTD)
  2. Angah (Guru di private school utk kanak2x istimewa)
  3. Maktih (Guru Tabika Perpaduan)
  4. Maktam (Teacher di Tadika Ceria Az-Zahrah)
  5. Maksu Pzah (Cikgu Muzik dan kanak2x istimewa di sek rendah yg terletak di Meru)
  6. Maklang (Ustazah sek agama di Meru)
  7. Maksu Izan (Cikgu Bahasa Inggeris di Pulau Indah)
  8. Cik Ti (Cikgu Matematik di Selayang)
  9. Paksu Hairi (Pensyarah di UKM)
  10. Cik Yusri (Pensyarah Elektrik di UTM)
  11. Muhammad Hanif Bin Abdul Nasir (masih menjalani praktikal sbg seorang guru)
**ada lagi ke arr warga pendidik dalam family aku..rase dah cukup kut..hehehhe..jika ingin melihat wajah2x warga pendidik dlm family aku ni sila ke page angah..sbb dia ada letak pic2x mereka..ngegegge

buat pendidik2x yg mengajar aku sebelum ini iaitu di SKSL,SMKTD,SMKTMS,PUO,UTeM

Terima Kasih atas segala tunjuk ajar yg di berikan..
Jasa mu akan ku kenang hingga ke akhir hayat...

bila pulok aku nak masuk dlm senarai di atas nni....jeng..jeng..jeng......???

Munirah Abd
Banting, Selangor
MY
muniiera@yahoo.com

4 comments:

  1. nama saya pn ada? tima kacih.. saya baru je bkecimpung, bnyk lg nk kna blaja as a teacher ni..

    ReplyDelete
  2. haha mun, time hari guru ni, ko memang banyak org kena wish,hahahaha

    ReplyDelete
  3. wa...mekasehhhh yer...errr x dok hadiah ker...ahakkksss.... ;)

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...