15 May 2009

Random Picture - Holiday 5

Photobucket

Photobucket
haaaaaaaaaaaa ini lah dia saloon yg aku ckp masa kat entry ni..hikss
tuan punya saloon kata ni sementara je..nnti pindah tpt baru..hehehe


aku rase dah abis kut nak tepek pic pasal holiday ni..
ke ada lagi ek..nnti aku cek agi yeee..
kalau ada yg unik2x aku tepek laaa..hehehe


Munirah Abd
Banting, Selangor
MY
muniiera@yahoo.com

2 comments:

  1. hi munirah...best jaln2 eh??
    hehe,...

    btw,if ada apa2 function dgn kaer infm2 la eh...
    ada facebook?
    if ada,add me:
    naem che ismail.

    nice blog: )

    ReplyDelete
  2. orang terengganu sendiri pun belum jejak kaki kat pulau perhentian.
    haha.
    *psst, tanya papa, mana dia beli beg kaler putih-biru-kelabu-hitam tu?
    cantik lor.

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*