21 May 2009

Botol Unik

xde la unik mana pun
bagi aku unik arr..sbb 1st time jumpa!!
hahahaha..ye aku agak batak sikit..
eleh cam lah korang xbatak kan bila jumpa barang unik pada kali pertama..
ngegege..masa g Terengganu hari tu kan..
time nak tunggu bas nak balik KL..
aku ada nampak sorang minah salleh ni minum teguk botol air coke..
pastu aku amati betul2x botol tu cam ada tulisan jawi..
n yes mmg tulisan jawi punnnnnnnn..
aku apa agi terus membeli juga..hahahhaha

Photobucket

Photobucket

ianya sgt murah bagi aku sbb hanya rm2 sahaja bagi 1 litre..
murah kannnnnnnnnnn..ke xmurah???

Munirah Abd
Banting, Selangor
MY
muniiera@yahoo.com