21 May 2009

Botol Unik

xde la unik mana pun
bagi aku unik arr..sbb 1st time jumpa!!
hahahaha..ye aku agak batak sikit..
eleh cam lah korang xbatak kan bila jumpa barang unik pada kali pertama..
ngegege..masa g Terengganu hari tu kan..
time nak tunggu bas nak balik KL..
aku ada nampak sorang minah salleh ni minum teguk botol air coke..
pastu aku amati betul2x botol tu cam ada tulisan jawi..
n yes mmg tulisan jawi punnnnnnnn..
aku apa agi terus membeli juga..hahahhaha

Photobucket

Photobucket

ianya sgt murah bagi aku sbb hanya rm2 sahaja bagi 1 litre..
murah kannnnnnnnnnn..ke xmurah???

Munirah Abd
Banting, Selangor
MY
muniiera@yahoo.com

7 comments:

  1. roti gardenia tulisan jawi tak jumpa?

    ReplyDelete
  2. k.e.r.i. : ooo ada ye..ish xjumpa lak..kalau jumpa jakun gak tu...

    ReplyDelete
  3. eh ni air takleh minum, dia ada campur dengan ...ermm susah nak cakap..sebab ko dah minum kan..takpela..sebenarnya aku tipu je,wakakakakaka

    ReplyDelete
  4. harge standart chartered..

    2 hengget.. ermm.. sedap ker rasenyer.. mesti manis.. lemang tengah diet.. say nopppe to air gas..huhuhu

    ReplyDelete
  5. an2raya : ko jeles!! hahhaha

    lemangcute@chah : ye ke kak..hahha nampak sgt la xpenah tau akan kuwujudan nya..n nampak sgt setiap kali membeli tidak melihat harga dulu..jika duit sengkek baru hegeh nak tgk price..hehehhe

    ReplyDelete
  6. oo.. ade eyh jual kat sini? aku ingt kat mekah jea. huhu~

    ReplyDelete
  7. a'ah kan. so unique. Zie lom pnah lg jumpe minuman yg ade tulisan jawi ler kat cnie. kalo jumpa sure pi beli terus pastuh blog out kan...hahahaha

    a'ah ler...murah tueeee

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*