13 May 2009

Random Picture - Holiday 2

Photobucket
buh pic ikan dulu ye..see jernih kan air..boleh lihat ikan berenang2x..
ni kat tepi2x pantai je tau..kalau kat tengah2x laut tu lagiii bykkkkk ikan..
rase mcm nak picit2x je ikan tu..hehehe..
tapi aku masa bagi ikan ni roti kat dlm lautkan..rase cam goli2x..
sbb tiba2x kena serbu ngan ikan..hahha..
mengelincit aku dlm air tu..hiksss..
apa-apa pun satu pengalaman yg sgtt terindah bagi aku...

bila lah agaknya berpeluang nak g tpt mcm ni lagi..*sigh


Munirah Abd
Banting, Selangor
MY
muniiera@yahoo.com

1 comment:

  1. seronokkan klu dapat bercuti mcm ni.. jom munirah,kita g bercuti berdua.. haha

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*