16 May 2009

AF 7 - Final

wahhh lama dah xde berita hiburan dlm blog ni..
malam ni weiiii..jom2x tgk final AF 7...tapi ada bola gak kan..
aku xminat bola so talak helan sgt...hikssss
yg minat bola sila ke kedai mamak berhampiran utk menonton bola ye..
yg minat af lak sila duk umah dediam tgk af..


hikss..aku xkesah sapa mng..
sbb bukan aku ada dpt 50-50 pun..
tp kalau blh tgk awok mng pun ok..
hafiz mng pun ok..suara mantop..
akim pun talak hal punya..dah makin comel dak ni..
yazid..mmmmmmm..kasi je la kalau mng pun...hehhe
isma..kalau dia mng mmg record la..adik dia baru rembat OIAM..dia lak juara AF..

sapa2x pun yg mng..lepas ni jgn lah lupa2x diri k..
majukan industri hiburan ni ehh yg aku rase cam nak malap je..
nasib baik ada indie2x ni..jadi xde lah nak kusam2x sgt..hikss


wahhh aku ckp macam arif bebenor je..
padahal ilek pochi bukan tau sgt pun..

Selamat Menonton
ye mlm ni........
afundi ke xafundi ke xkesah..asalkan layannnnnnnnn...


Munirah Abd
Banting, Selangor
MY
muniiera@yahoo.com

1 comment:

  1. tak ske ac and af,tapi suker tiara and hafizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz hahahhahahha yey hafiz menang saya tahu dah

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...