06 May 2009

Huda & Fathi

Photobucket

hahaha sila lihat pic ini mengikut turutan yee..
perhatikan huda dan fathi ye..
si huda kalau di perhatikan gambar pertama yg nampak hanya mata dia..
tu pun pandangan agak tajam..hiksss..
gambar kedua dan ketiga..haaaaaaaaahhh amik ko tersengeh kat situ...
mmg pantang betul kawan2x aku ni tau..
si fathi lak..amboi kooooo bukan main makan lolipop tu..
khusyuk bebenor...lihat je lah aksi2x dia tu...
errrrrrrrrrkk..adakah ada unsur2x 18 thn ke atas??
hahaha hampon lah ye..
tp kalau korang masuk facebook aku..
aku ada letak gambar2x diorang ni..(ada byk gambar..rase kemalasan upload kat sini)
dan ianya menjadi perbualan yg agak hangat..
so sila2x tgk gambar ini di facebook aku ye...
jika mahu ketahui lebih lanjut cerita di sebalik aksi2x kawan2x aku ni..

oh huda dan fathi merupakan kawan smtms..
dalam gambar tu ada juga terselit mat me dan kak lin..

next gambar sapa lak ye nak bahan??:ascii:

gambar di ambil semasa di Majlis Perkahwinan Zana dan Mohd Nor
merupakan kawan di SMTMS juga...
gambar ini kredit pada Hanif sbb dia yg ngamik..


Munirah Abd
Banting, Selangor
MY
muniiera@yahoo.com