29 August 2009

Lizard Oh Lizard

salam

Lokasi:Dlm kereta ketika menempuhi kesesakkan lalu lintas

Photobucket
lihat lah makhluk ALLAH ni..syoknya dia bertenggek kat cermin kereta aku
haihh menghalang kekusyukkan betul la..nak buka wiper xmahu lah kan..sbb nnti di cop "pembunuh" di bulan mulia ni..xmo buat dosa..makanya ku biarkan sahaja si cicak ni bertenggek

Photobucket
see!! blh bagi pose baik punya pulak tu..time aku cam bawak laju sikit je kete tu..tau lak dia cam muka meneran neran tahan kaki kat cermin..ala makhluk ni kan jenis lekat lekat..so xkan jatuh punya la..


hebat sungguh ciptaan mu ya ALLAH


with ♥ ;

3 comments:

  1. hahaha..cmne la si cicak tu leh tenggek kt cermin tu? sptutnye tembak air je, lari la cicak tu..

    ReplyDelete
  2. Haha. Suka gambar first tu. Macam ada 'raksasa' kecil panjat kereta depan tu.. LOL

    ReplyDelete
  3. Sir Hanif Abd Nasir : ntah arr cicak ni sengal tauu

    saffa: xtau lah saffa..tetiba je dah ada dah..masa kat dlm car park xperasan sbb ala ala gelap..bila dah kuar terkejut ada benda depan mata..haiihhh

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*