24 August 2009

Kepada Followers

salam kawan2x

terutama kepada followers2x saya..
wahh cam artis je kan follow2x ni.. ngegeg..
mmg xberapa nak ramai yg follow blog ni.. siapa lah saya?
tp saya sgt sgt hargai anda yg telah mem'follow' blog xseberapa ni..

kepada yg follow saya,
saya minta maaf banyak2x kerana ada juga yg saya tidak dpt follow anda balik
tapi xmengapa saya masih tetap dpt mengikuti perkembagan blog anda melalui Tocchili's kesayangan saya itu.. ye saya sgt sayang akan Tocchili's kerana byk membantu saya mengetahui update anda semua selain daripada alternatif follow ini..

tp malangnya sejak akhir akhir ini saya agak busy sedikit..
sampai saya tidak dpt nak update list blog dlm Tocchili's saya itu. O_o
insyaALLAH bila ada masa kelapangan saya pasti akan update list dlm Tocchili's itu nnti..di harap anda semua bersabar yeah..(ha ha ha macam lah anda semua heran kan!!)


akhir kata..
saya sayang anda semua ..

meh meh hugs ramai-ramai meh.. *HUGS*

with ♥ ;

2 comments:

  1. biasa la.... bz.. apa2 pun buat la keje hakiki tu dolu...huhuhu

    ReplyDelete
  2. hehehe...xpe. kebizian neh mmg kadang² take a great toll dlm dunia blogging kte neh kan..huhu.

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...