29 October 2009

Sekilas Lalu

Salam;

tiada modal untuk update blog
jadinya entry ini ala-ala sekilas lalu atau sekilas pandang je la yer :p

rasa macam blurry je..
hehe :p (mengada ko Munirah)

eh eh..hari ini adalah aktiviti menonton wayang
cerita Michael Jakson This It Is tu
yang banyak sgt kontroversi sampai peminat fanatik MJ mogok!!
haih..xkesah lah nak mogok ke nak apa
as long as tgk sambil bergembira gembira :D
akan pergi menonton bersama angah,kekasih serta teman

pergi ramai-ramai happening n best
jika pergi bersama kekasih..errr romantik??
romantik kah?? hahhaha

ada sesiapa yang akan menonton cerita yang sama pada malam ini di OU?
jom tgk bersama2x dan bergumbira

Photobucket
oh ini adalah aktivit minggu lepas menemani kekasih ke majlis perkahwinan rakan
asik2x dia je temankan kita so kena lah ada give & take :p
tapi kalau bab bola..kamu tgk sendiri ye sayang..
huh,dia rasa lagi aman agaknya kalau aku x tgk bola sama2x dia.. hehehe

Photobucket
cantikkan pelamin..ngegege sukaaaaaaaa
tu bunga yang ala-ala bola tu kan kawan Hanif cakap "tu bola ker?"
ngege boleh la tu dah bentuk pun ala-ala bolat cantik punya kan :p

ada kisah kat majlis ni bila si pengantin perempuan bersalam ngan aku
dan bertanya kepada Hanif "Orang rumah ker"
ok terpinga-pinga sebentar..hahaha xdelah terpinga sgt pun
sbb dah banyak kali kena soalan yang sama
kalau x aku kena..Hanif yang kena "Suami ker?"
hahaha rilekk je!! soon ye soon ..soon bila??
bila bila la punya soon :p


with ♥ ;
Bulan Bintang

5 comments:

  1. Michael Jakson This It Is....nak kena ajak skandal saksikan pilem ini

    hehehehe.....

    chantek nye pelamin...wiwitttttttttt

    ReplyDelete
  2. hahaha...kak mun...dah ptt sgt tuh..xsabar dh smua nk duyun2 dtg mjlis kak mun..

    Seyes sy pun tak sabar nk tgk MJ film..tp kene tggu sabtu..tiket ari sabtu..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. ♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ :skandallll..perghh sapa hans isaac?? hahaa

    sofia: xdtg siap ko!!! hahha

    ReplyDelete
  4. huwaaaa... bosannye akk kena pantang nihhh...

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*