22 October 2009

Kemana Hilangnya Kapak?

Salam;

Photobucket

sila perhatikan aku ada gaya wanita kaya kaya x??
nak nak pula di kelilingi jejaka jejaka suit kan
muahahhaahaaa..ok nnti kan kami di kaca tv anda ok

ye aku dan kawan2x berlakon..hahaha
citernya ialah Kemana Hilangnya Kapak di slot Samarinda tau
arahan...........oh akan di beritahu kemudian gagagga

watak saya ialah Datin yang tak suka akan menantunya
siapa menantu ku hah tu tunggu..
Oh Dato' nya pula..hurmm...dah xde..hahahha cacat

apa macam gaya kami bergambar ada gaya pelakon Samarinda x??

pasti pengarah2x kat luar sana kagum tgk kami bergambar sakan kannn..

ingin kan bergambar spt kami??

oh contact saja kami
chargenya?? bisa di atur donggggggggg :D

p/s:

terima kasih ye smalam punya entry yg mengenai kehidupan tu
terima kasih atas respon anda semua..terima kasih juga atas nasihat semua..
terutama pada umi tercinta yg kol bagi semangat semua..terima kasih semuaaaaaa

sayang semuaaaaaaaa meh *HUGS* mehhh mmmmmmphhhhhhhhhhhhh


entry semalam ku sorok p ke tarikh yg lain..hehhehe




with ♥ ;
Bulan Bintang