07 October 2009

Tribute To En.Sanusi

Photobucket
ini adalah En.Sanusi
Lecturer favvy bagi aku dan rakan2x
mengapa?? sbb beliau adalah sgt baik :D
beliau merupakan pensyarah JAVA ku
merangkap supervisor utk final project ku
kalau nak tahu la kan dulu masa nak hantar proposal utk final project konon2x nak buat php..sekali En.Sanusi ckp "dgn saya guna JAVA!"
ok sudah tercabar di situ..
jadinya ku ambil cabaran itu dgn membuat final project JAVA
ya aku ambil risiko paling besar dlm hidup!!
alhamdulillah atas tunjuk ajar beliau
kami semua mendapat keputusan yg agak cemerlang dlm final project!!

Photobucket
terima kasih yg tak terhingga kepada En.Sanusi atas tunjuk ajar selama ini

Photobucket
sila abaikan kekusutan dan tidak kekemasan pada bilik lecturer ku
kami semua sudah biasa..hiks :D



hanya sempat membuat lawatan ke bilik En.Sanusi pada hari Jumaat lepas
lecturer lain tidak sempat.ini adalah kerana kekangan waktu betul..
PA pun dah xde kat Malaysia..kini sdg sambung pelajaran ke peringkat lebih tinggi
Cik Mas Aina pun cam xde..sambung study gak eh??
oh apa-apa pun terima kasih lecturer UTeM!!
tanpa anda semua siapalah kami..
dan mungkin kami xmampu nak convo pada ahad lepas!!
Halalkan segala ilmu yg di beri..


Terima Kasih Lecturer!!!

with ♥ ;
Bulan Bintang

6 comments:

  1. saya suka n gembira saya masuk utem ,saya tak menyesal saya tak kuar utem...utem beshhhhhhhhhhh...en sanusi lecturer yang paling sempoi di dunia heheheh...weyh korang junior amik dia jadi supervisor untuk psm korang

    ReplyDelete
  2. en sanusi terima kasih untuk tunjuk ajar dan segala bantuan kepada kami yang sengal ini

    ReplyDelete
  3. cik mas aina dah jadi minah arab sekarang.
    nampak mata je.
    haha.
    dia sambung blajar kat upm ke ukm camtu lah.
    terdengar dia cakap dengan pm haziah hari tu.

    ReplyDelete
  4. sanusi rowks! huhu haah mass aina mcm tabligh skang ni, gerun aku nak lalu sebelah

    ReplyDelete
  5. weh .. aku siap buat lightning pasal aku dpt A dalam projek diploma .. ada gambar dia .
    muahahaha

    ReplyDelete
  6. jumpe cik mas aina mase hi-tea aritu :P de bg sijil pl/sql....rase korang puny ade kt umah sahlan lg

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*